This is who i am.

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Angelika - 28 maj 2012 08:01

Jaa de säger jag! Ha sovit som en stock inatt.. gick å la mej i sängen å ringde mamma för å gratta henne på morsdag, efter jag hade lagt på hann jag inte ens säga gonatt till Johan innan jag slockna. Å då va klockan inte ens halv 10. Så big brother fick faktiskt slänga sej i väggen igårkväll för då va de min älskade säng som gick först. Lovely! Ha jobbat hela helgen.. 17 timmars stor helg ob! Inte dumt. Vi kommer behöva alla pengar som bara finns i slutet på Juni då vi haft de ganska tufft dom här sista månaderna. Men förhoppningsvis löser de sej!

   Jag sitter å kika på min älskade son som sitter på golvet å leker med en leksak som snart ha slut på stret så den låter som en jag vet inte vad. Han ha blivit så stor! Vart ta tiden vägen.. han snackar för fullt.. mycke man inte förstår, men de kommer massa ord hela tiden som man kan förstå också. Han bli alltså 2 år i Augusti! Å lillasyster/lillebror kommer i Oktober. Snart bli man 2 barnsmamma då.. shiiit va konstigt de kom å kännas första tiden. Men så kul de ska bli! Vi kommer å behöva inhandla ett babyskydd å en syskonvagn. Vagnen ha vi på g.. men stolen vet jag inte om vi ska köpa en ny eller hur vi ska göra. Sen sängen få vi se hur vi gör med.. om Vincent ska få byta till en växasäng eller om vi ska införskaffa en till spjälsäng. Vi få se! När de gäller bil ska vi nog se oss om efter en kombi. Jag vill ha en bil som gå relativt billigt men samtidigt är stor. Svärmor ha en passat som är stor i baksätet å gå himla billigt. Så en sån kanske de bli framöver. 

Näe nu är de snart dags för Vincent å fara till förskolan. Mamman är ledig idag å ska ägna sin dag till å plugga å tvätta. Pappan ha vi skjutsa på jobbet eftersom hans moppe ha gått sönder :/ Men han ska lämna in den så få dom feun fixa de! Ajöö på er!


Jag älskar mina grabbar! <3

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards