This is who i am.

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Angelika - 19 april 2012 10:00

Jag började med ont i halsen typ 3 dagar.. tog ägg å citron i förrgår natt å sen vakna jag med en snorig kran. Skulle egenklien tage igår också men de glömde jag bort. Nu ligger Vincent i magsjuka.. han vakna till igårkväll några gånger. Jag gick in till han sista gången så stod han upp i sängen å la sej ner när jag kom in, då börja han spy.. tog upp han snabbt som rackarns å kuta in med han på toaletten.. men vägen dit hann han spy ner sej själv å golvet i hallen å toan. Usch va jobbigt de va för han! Efter han hade fått he ur sej va han så ivrig på torka upp de, han blev lite förstörd stackarn. Vi försökte förklara för han å skämta med han att de gjorde absolut ingenting. Mamma å pappa torka upp de. Så nu är de nog bara å invänta på att vi också åker dit. Svärmor ha precis komme hit med blåbärssoppa, levererat precis utanför dörrn.. så vi ska försöka få i Vincent de när han vaknar, just nu ligger han å sover fortfarande, eller han ha nog vaknat nu.. ha en fortsatt trevlig dag!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards