This is who i am.

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Angelika - 27 mars 2012 22:09

Ny header? Jag ha försökt mej på de men de gå inte så bra, som ni säkert ha sett. Må nog ta itu med de nån dag. Men vart ta tiden vägen? Jag hinner ju inte med nånting.. pluggandet gå sådär. Eller nu gå de bra tack vare Jessica!   Hade jag inte haft henne å plugga med så hade inte uppgiften blivit inskickad idag. Så nu ha vi bara 1 uppgift kvar å göra tillsammans, jag ska göra 1 själv sen är de klart. Nästa vecka på skärtorsdag börja vi med ett nytt tema. Så innan dess gäller de å va klar. Men de ska nog gå fint! 


Vi ha köpt en 3 hjulig sparkcykel.. en sån här blå pensionärsgrej.. som vi kan träna hundarna med. Så imorrn ska vi ut å testa den. Få väl se hur länge den håller haha! Ska försöka komma ihåg å ta med mej kameran ut å fota. Vi lär nog börja med 1 hund först för å se hur pass undan de lär gå, sen kan man sätta in fler hundar. Än så länge få vi bromsa med fötterna så fler än 3 hundar är nog inte att rekommendera. Vi ska sätta dit en skotermatta så vi i allafall ha nån broms. De bli toppen de där! Bara skiten håller!


Näe.. fortsätta se BB sen sova! Niiiightie på er!





Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards