This is who i am.

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Härligt med helg =)

Av Angelika - 23 mars 2012 21:26

De hinner ju hända lite grejer här emellanåt eftersom en annan är så seg på uppdatera mellan varven. 


Vi ha hunnit med å avverka Vindelälvsdraget 2012. Team Sollefteå (Lag 42) slutade på en 31a plats av 36 lag. Vi åker för å ha kul å som jag ha uppfattat mina lagkamrater så verka vi även i år ha lyckats med vårt uppdrag :) De är bra skit! Vincent fick stanna hemma å va hos sin farmor, å han ha nog haft minst lika kul där. 

Pluggandet ha stanna av lite, men jag måste ta itu med de hela eftersom jag ha mindre än 2 veckor kvar å hinna lämna in å göra klart allt. Sen Skärtorsdag börja vi på en ny kurs.. så de bli skola fram till 12 sen dra vi upp till mitt älskade Ankarsund för å fira påsk med min familj. De längtas vill jag lova!! 


Vincent ha bleve en stor kille. Tänderna spricker fram, å han ha haft lite jobbigt med just de. Han prata mer å mer som man förstår å surra på lika mycke som förut. De gå fort med allt! Han klättra upp i sin egen stol, vilket han ha gjort ett tag. Åh de är så mycke som händer så nu är de bara å försöka hänga med.


Klockan ha hunnit springa iväg å jag borde ha lega i sängen för länge sen.. jag är numera en trött kvinna som oftast lägger mej vid 8-9 tiden på kvällen. Men sen vakna man före sonen också.. de är liiite jobbigt. Så sovmorron existerar oftast inte. Men imorrn kanske man kan få sej en liten sovmorron :) Om man ha tur. Sen imorrn efter lunch dra vi till Forsmo å ska hälsa på en arbetskollega till mej. Ska bli kul! Vi lyckas aldrig träffas, sist va nog i höstas innan snön kom haha.


Gonatt på er!

 
 
Erica

Erica

23 mars 2012 21:55

Ja va roligt det var på v-draget! Tycker vi var duktiga också!! :)
Tack förresten! Ska bli spännande med valp! Ni får väl också valpmysa snart! :)
Kram

http://Www.vinnarpudlar.se

 
Ingen bild

Rebecca

25 mars 2012 19:05

Med oss är det bra, Lars ska dock åka iväg och jobba borta 2 veckor så det känns lite tungt att ta hand om henne själv särskilt kvällstid... Hur gammal är eran lilla kille? Ha de gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards