This is who i am.

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Angelika - 22 december 2011 11:30

De bli inte så mycke uppdaterat här inte.. inte..inte.. men va gör de? Jaå kanske lite trist å läsa en blogg där de inte skrivs i så ofta. Men de verka inte va nån som klaga.. va jag vet!

Snart är de helg igen.. å inte vikken helg som helst utan självaste julafton. I år va de tänkt att vi skulle va hemma.. min önskan va å fira hemma i år.. men sen kändes de lite jobbigt å va så mycke folk eftersom vi inte ha så stort. Så därför blev de ändrade planer å vi ska va hos svärmora i Nässe. De bli fint de! Idag ska Vincent få sova hos farmor sin.. så jag ska hämta han halv 2 å sen dra vi direkt till svärmor. Sen ska jag hämta pappan på jobbet. Han är ledig imorrn, jag är ledig så därför tro jag bestämt att vi ska passa på å mysa lite.. ensamtid måste man ta vara på. Kanske lyxa till de med lite gomiddag. I allafullafall må vi ta å röja ihop lite här hemma också, men hjälps vi åt ta de nog inte mer än 1 timme. Bara plocka ihop, dammsuga å skura golvet. Vilket kan va liiiite svårt när man ha en liten 1 åring som kuta omkring.

Nu sitter jag här med datorn i knäet å fundera hur jag ska lägga upp resten av dagen. Ska in till stan å inhlandla en julklapp till pappan.. va lite sugen på fara in å samtidigt å käka lunch på Westerlunds.. men ju längre jag sitt här desto mer bli klockan å jag lär nog inte hinna med de. Så jag tro banne mej jag få koka ihop nå här hemma. Sen är de trist å äta själv, nog för att jag inte ha hört mej för om de finns nån rolig människa som ha lust å haka på. Äsch jag spara slantarna tills imorrn iställe, jag å Jessica ska dra ner på Birsta å handla julklappar. Hur dum få man va som dra ner dit dagen innan julafton, joo vi! Sen läste jag att de är fler som ska ner.. så vi är inte ensam haha! Å de lär vi absolut inte bli! Menmen.. he bli nog bra! Näe så jag pladdra, dags å göra sej nån slags lunch.. sen börja de bli för varmt på mina ben av datorn.. så jag säger bara en sak.. ta´t lugnt där ute i julruschen!


Over and out!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards