This is who i am.

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Angelika - 12 december 2011 12:20

Ny spännande vecka.. va ha den att erbjuda? Jo här ska ni få höra.. men de skrev jag nog visst i förra inlägget. I allafullafall.. ikväll bli de julbord med jobbet, å eftersom jag inte hitta dit åker jag först till Linn å åker sen med henne dit. Ska bli trevligt! Mindre trevligt bli de imorrn då jag ska tillbaka till tandläkarn för å dra ut en visdomstand! Å jag gruva mej! Onsdag bli de å träna hundarna med min kära vän, om M kan passa Vincent. Sen efter de måste jag ta itu med klubbens bokföring som inte är gjort nåt åt på jättelänge. Om jag inte bli erbjuden å jobba, för då gå de före. Torsdag ha jag inge inbokat förutom å packa inför helgen, för på Fredag dra vi uppöver, först ett stopp i Vilhelmina hos syster med familj med lite grejer som vi ska lämna, bebisgrejer för den lille som ska kika ut i Februari. Sen fortsätter vi till Ankarsund. Även fast de bara bli över helgen så ska de bli så kul å fara upp. Jag ha sagt sen länge att jag ville fara upp innan jul. Sen ha ju Vincent en julklapp till mormor å morfar som vi måste fara upp med.


En ny vecka med nya tag! Ha en fortsatt trevlig dag! Ajööken.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards