This is who i am.

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Angelika - 4 december 2011 22:32

Jag är en dålig kvinna på uppdatera min blogg. Just den meningen ha jag nog skrivit ett antal gånger haha! Jaja!

Ikväll ha jag i allafall jobbat, å innan de så fick vi finbesök från Kramfors. Å Vincent fick en sen födelsedagspresent. Gulliga å fina människor är dom vill jag lova! Imorrn å på Tisdag jobba jag också kväll.. men i stan. Sen hoppas jag på att få mer jobb.

Jag ha även vunnit en budgivning på Tradera, ett par PAX skor till Vincent i storlek 22, dom är lite tajt dom ha han nu, men tro tyvärr att storlek 22 kom å bli förstor. Men i så fall få dom va de! De bli liksom ingen stor förlust.

Vi ha fått låna en bil av våra kära grannar eftersom han å Johan ha bytt bromsar på våran. Så nu kör jag en Volvo V70.. hur underbar som helst å köra! Imorrn ska lilleskrutt på förskolan, jag ska ringa massa samtal å så ska jag få finbesök å sällskap av vännen min :] Sen hämta Johan på jobbet för å fara å jobba själv. Så de bli en fullspäckad dag! Men kul ska de bli. Då hinner jag absolut inte sova på dagen som jag ha gjort den sista tiden, är så förbenat trött! Förstå inte varför!? Så om jag är vaken så kanske jag kommer isäng i vettig tid.


Så därför må jag avrunda nu så de icket hinn bli natta innan man ha kommit isäng. Så gonatt på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards