This is who i am.

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Angelika - 29 oktober 2011 11:24

Jag delar upp inläggen, tyck de bli så störande med youtube klippet mellan. Till morron ha både karln å pojken åkt iväg. Vincent följde med farmor å farbror Jonas till Rossön å Hoting. Han ska få sova hos farmor tills imorrn eftersom mamman å pappan ska ha lite partaj ikväll.. vuxenfest kanske man också kan säga.. eller de kanske låter liiiiite kinky haha! Nu börja jag fundera i mitt huvud å försöker rädda situationen så nu få jag nog lämna de där för de bli bara värre. Åh nu kom jag å tänka på en kompis som försökte rädda en situation en gång. Vi hade vart ute å träna hundarna. Dom körde före med hundbilen å jag kom efter på fyrhjulingen.. vi stanna till på macken för å tanka när hon veva ner rutan å säger jag: Jag tänkte väl, va är de för efterhängsen jävel som kommer efter? Efter en stunds tänkande å tycke att de lät kanske lite fel så säger hon: Men du få gärna va efterhängsen! Hahahaha.. jag skrattar än idag å mobbar henne för de! Tack vännen!! ;)


I allafullafall så for Johan på slakteriet för å stycka älg idag. Så sen när han kommer hem blire å dela upp älgkött. Å jag håll på å städa för fullt! Märks inte de? Ibland måste man faktiskt ta sej en paus för å göra nå man tyck är kul! Så är de. Men jag må kanske fortsätta för den här pausen ha nog vart lite fööööör länge nu! Så jag hinn med mej till ikväll :) Ajöö på er! Kanske kommer en uppdatering sen med lite bilder å så. Ajöö!

Av Angelika - 29 oktober 2011 11:00

En låt som har berört mej så otroligt mycket är "What are words" med Chris Medina.. jag lovar jag sitter här och tokgrina! Jag behöver bara höra låten så får jag tårar i ögonen! Texten är så otrolig, man bli berörd. Hans fästmö har råkat ut för en bilolycka å hamnat i koma.. hon överlevde trots svåra hjärnskador.

"... vad är ord om man inte menar dem när man säger dem? Vad vore jag för en kille om jag skulle lämna dig nu när du behöver mig som mest...?"


Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards