This is who i am.

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Angelika - 1 oktober 2011 22:09

Tjoflöjt! Idag ha vi plocka svampisar.. trattkantareller med närmare bestämt. Vi fick ihop 6 hg. Sweet.. fast jag hade lätt kunna va ute längre å leta mer svamp. Men både jag å mammsen blev lite lätt less när vi inte hitta så mycke mer så vi gav upp å for på affärn istället. Köpte lite fikabröd å sallad till kvällens middag. Kom hem till en glad liten kille som blev så till sej när han skulle gå till mormor så han stöp, slog sej, blödde lite å fick en fläskläpp på köpet. Såg ut som han precis lagt in en prilla. Middag blev de lasange hos svärmora. Gott va de vill jag lova! Efterrätt blev de hemmagjord morotskaka. Inte helt fel de heller!

Imorrn dra jag, mammsen å lillgrabben till Näsåker för bytardag med barnartiklar. Kanske man kan hitta nåt å fynda. Å efter de ska vi våldgästa Maria å Elliot innan vi styr kosan hem till Hjälta igen.

Nu är jag en trött mamma som skulle behöva sova, men de få bli om nån timme eller så. Niiiiightie på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards