This is who i am.

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Angelika - 29 september 2011 20:21

Jag är en väldigt dålig bloggflikka.. skrivandet ha liksom blivit lite stillastående.. eller inte så lite. Men jag skriver ju nu så de är bra skit! :)

Här är vi lite-förkylda-familjen. Johan å Vincent börja med å va förkyld.. de gick väl aldrig direkt över för pappan, medans sonen fick ögonlocksinflammation.. blefarit som de så fint heter. Efter ögondroppar i 5 dagar, torka rent 3 ggr om dagen å hemma från förskolan de första 3 dagarna så blev han frisk. Lite hosta men icket så allvarligt. Jag å Johan däremot hosta ikapp dygnet runt, värst är de på nätterna. Vart förkyld drygt 2 veckor med ont i örat 1 vecka.. lite vätska bakom trumhinnan, ta nässpray å ipren så bli de bättre.. när då undra jag? Tycker den här hemska förkylningen kan ta å försvinna.. den ha aldrig vart välkommen så jag förstå inte varför den stannar!


Imorrn kommer min älskade mamma på besök, ska bli så kul! Vi ska ut å plocka svamp å umgås. Så jag hoppas förkylningen inte bli värre!


Sen då? Jag ska bli moster igen.. om jag inte ha berättat de? I Februari tro jag visst.. mammas 10e barnbarn. Så kul! Ska ta å samla ihop bebiskläderna å grejerna vi ha fått låna av kära syster, för nu behöv dom de mer än va vi gör.


Vincent går nu för fulla muggar.. så gulligt å se när han stapla iväg :) Så stor han ha blivit! Å på förskolan gå de så bra, han verka trivas bra där. Å bli så himla glad när man kommer å hämta han. Jag ha fått jobba en del så han ha vart ganska mycket på förskolan. Men han verka bara tycka de är kul!


Nu ska jag ta mej en banan å lite juice. Ha´de så bra på er gott folk!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards