This is who i am.

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Junsele djurpark.

Av Angelika - 3 augusti 2011 22:17

Jag vill ha ett jobb! På Söndag gör jag mitt sista pass.. sen på Måndag ska jag anmäla mej arbetslös hos Arbetsförmedlingen. Jag kommer fortsätta hoppa in å jobba både i Långsele å i stan på hemtjänsten. Ska höra mej för på fler ställen om springvikarie å hoppas på få napp. Söka de jobb som finns å gå söka. Anser att de är lite lönlöst å söka ett jobb ex som läkare eller annat som krävs utbildning som jag inte ha. Man kan inte sitta på arslet å hoppas jobben kommer till en, man må anstränga sej lite också. Å de kommer jag göra! Sista utvägen är å söka på annan ort å ev. flytta. Men då ska de va illa så man inte få jobba nånting! Damn va jobbigt de är å inte veta hur ens ekonomi kom å se ut nästa månad.. om man ens få ihop till räkningar å så. Å nu när vi ha Vincent så måste vi få in pengar varje månad. Alltså de måste man väl även om man inte ha barn.


Idag ha vi i allafall vare i Junsele på djurparken. Ha kika på både kissekatter å björnar.. m.fl också då. Klappa getter å äte glass. Ha vart en helt underbar dag! Å de är så kul å hitta på nå bara vi familjen. Ha vart ledig idag så vi passa på å göra en utflykt. Imorrn å på Fredag jobba jag. Ledig på Lördag å gå kvällen 16:30-21:30 på Söndag. Hoppas på å få jobba mycke nu i Augusti.. sen ska jag passa på å va ledig några dagar när vi far upp till Umeå.


Vincent fyller 1 år om 21 dagar.. tiden gå för fort!! Satt å kika på Livet på BB å bli sååå sugen på en till. Men de få bli senare. Sen far vi upp till Umeå å ska samtidigt gratta Vilgot, kusin till Vincent som fyller 1 år 3 dagar efter Vincent.


Nu må jag faktiskt sova.. börja 7 imorrnbitti så gonatt på er gott folk!


     

 
 
Kusinvitamin :P

Kusinvitamin :P

3 augusti 2011 22:42

Om ni ha svängarna förbi Jula så få ni gärna komma in en sväng! :P jag finna där både lördag å söndag.. mellan 12 å 16 ;) pusshej!

http://marinalundsten.blogg.se

Angelika

4 augusti 2011 19:48

Jaa vi få se :) De är ju kalas på Lördag, sen dra vi nog hemåt på Måndag.. men annars kan vi nog komma förbi å säga hej i allafall :) Pusskram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards