This is who i am.

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Angelika - 24 juli 2011 22:16

Ha jobba ikväll.. hade som sagt delad tur idag. Känner mej inte helt slut faktiskt å de är nog tack vare att jag tog mej en powernap när jag kom hem där efter 12. Så de känns bra. Ha upptäckt att gå jag å lägg mej vid 12 tiden på kvällen är jag inte lika trött på morronen som när jag gå å lägg mej vid 10-11. Men de funka inte i längden för då bli jag en riktig surkärring haha! Jobba imorrn.. 7-16.. ha alltid sluta 16:30 så de känns bra. På Tisdag sluta jag 15 å Onsdag är jag ledig. Skööönt!!


Jag å Johan stog ute i förrgårkväll å lyssna på nåt som lät som en björnunge.. men vi va inte säker på om de va de. Tills ikväll när han fick konstaterat att de är de! Grannens hästar hade bleve vettskrämd. Så jag fick återigen säga till han att de finns faktiskt en anledning till varför jag inte vill ut å gå här. Tydligen så finns de mycke björn uppe på berget ovanför oss också. I våras när jag va ute å gick mycke så hade jag alltid med mej en hund.. även lilla bus Rejsa. Sen säger folk att björn inte gå till attack så jag kan typ va lugn.. men de är jag inte! Hua säger jag bara!


Näe nu ska jag spela lite innan sängen kallar! Ajöö å gonatt!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards