This is who i am.

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Angelika - 23 juli 2011 22:35

Så mycke som händer runt omkring oss nu, Norge tragedin.. fy så hemskt!! Amy Winehouse är död, sen fick jag höra för nån vecka sen att en man från Sollefteå är död, en man som de flesta känner/vet vem de är. Jag kände inte han, men visste vem de va. Tråkigt med såna här nyheter.


Till nå helt annat.. eller massa annat. Kom nästan nyss hem från en 30:års fest.. så himla tråkigt å inte kunna va med hela kvällen. Va tvungen å fara hem för jag jobba imorrn. Fick ingen som ville byta.. antingen jobba dom eller så vill dom va ledig. Inge å göra åt! Ska strax ta å borsta gaddarna för å sen lägga mej i den jättestora sängen. Tråkigt å komma hem till ett helt tomt hus, sova själv å vakna själv. Eller de få vi väl se.. bero ju på om älsklingen kommer hem inatt. Jobba delad tur imorrn.. först 7-12 å sen 16:30-21:30. Vincent är hos sin farmor, sover där inatt för jag jobba imorrn å pappan ska få roa sej lite. De behöv han!


Nästa helg är de Laxfestivalen.. då jobba jag också!! Men jag sluta 16:45 på Lördag så efter de ska mamman ut å roa sej. Pappan ska ut på Fredag. Men som de känns nu så ha jag ingen större lust till å gå ut. De kan iförsej hinna ändras.


Vincent bli 11 månader imorrn.. (om typ 1 timme) 11 månader!! Han bli 1 år nästa månad. Helt sjukt va tiden gå fort! Då bli de barnkalas på helgen innan han fyll år. Sen kommer vi fira han samma dag men bara familjen. Vi dra upp till Ume sen för å fira hans kusin som bli 1 år 27e. Han ha även börja krypa nu, är överallt, men ingen tand än så länge. Dom lär nog dyka upp närmare hans 1:års dag. Han ha fått eget rum.. vilket känns lite konstigt fortfarande. Men tro både han å jag i allafall sover lite bättre nu. Nu slipp han bli störd på kvällarna när först jag gå å lägg mej å sen Johan, eftersom han sitt uppe lite längre än va jag gör.


Näe nu må jag gå å lägga mej! Gonatt på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards