This is who i am.

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Angelika - 21 juni 2011 11:51

Just nu sitt vi hos farmor/svärmor Agneta i Hamré. Jag Vincent hämta pappa Johan på jobbe imorse.. for på Ica å köpte fil sen for vi hit å käka frukost. Satt å fika sen gick lilleman å pappan å la sej en stund. Jag passa på å tog fram datorn å satt å spela en stund. Igåreftermiddag skjutsa vi han på jobbet.. sen blev jag sugen på fara på Dollar Store i Kramfors.. ringde en vän, men hon svara inte så då for vi själv. Inhandlade lite tvättservetter, tandkräm, deo å sånt bra-å-ha-skit. For hem å sen kom farmor/svärmor å hälsa på. Passade på å fråga henne om hon kunde se efter Vincent så jag kunde få gå ut å mata hundarna å självklart gick de bra. Vi ha sån tur som ha henne! Tyck de är tråkigt att min mamma ska bo så långt bort så vi inte få träffa dom så ofta.


Oden min lilla skitong haltar.. hux flux sådär.. i Lördags gick han på alla sina 4 ben.. nu halta han runt å gå ibland på bara 3 ben. Hoppas å tro att han bara ha sträckt sej eller nå.


Imorrn börja jag jobba.. på riktigt! Ingen inskolning, ska gå helt själv. Men de är ju folk i huset som man kan fråga så.


Btw så kom vi å fara upp på Storumandagarna :) Ska bli såååå kul! Jag längta! Näe nu ska jag äta nå rabarberpaj. Ajöö!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards