This is who i am.

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Första dagen - inskolning.

Av Angelika - 13 juni 2011 21:44

Hur dum få man va? Polisen stoppar en ung tjej som kör bil, onykter på vad vet jag inte, men hon kunde knappt hålla ögononen öppen. Hon hade indraget körkort, när polisen berättar å frågar henne om de svarar hon att hon visste inte att de va indraget förrän 2 månader sen.. men varför kör hon då om hon visste om de!? Min kärkek sitt å kika på nå program på Tv4 fakta. Visste inte va jag skulle börja kvällens inlägg med så de blev de :)


Ha nästan nyss komme hem efter ha haft min första inskolning på de nya stället jag ska jobba på. De känns som att de gick bra, men väääldigt mycke å ta in. Just nu gruva jag mej lite för å börja jobba.. hur feun ska man komma ihåg allt? Jaå ska bli spännande. Imorrn börja jag 7 å jobba till 16. Så jag tänkte bara skriva en rad, ut å mata hundarna å sen isäng. Sov så fruktansvärt dåligt igårnatt.. låg å hosta å vakna varenda gång, kunde inte somna om på en gång. Drömde konstigt också.. måste ha vart nervositeten för idag. Sakna mitt lilla hjärta också.. kommer inte få träffa han förrns imorrn efter jag ha sluta. Om han inte vaknar innan jag far iväg.


Näe nu må jag göra nå nytta så jag kommer isäng nån gång. Farväääääl!

 
 
Kusinvitamin

Kusinvitamin

13 juni 2011 22:30

Vad kul att få börja jobba igen!! Det kommer gå jätte bra för dig! Oftast är det mycket att ta in allra första dagen, men ge det lite tid så kommer det ordna sig ska du se! :) puss på dig!

http://marinalundsten.blogg.se

 
Gela

Gela

17 juni 2011 23:25

Tack gumman! Det betyder mycket för mig det du skriver! Du & Dess är verkligen som mina systrar och ni betyder såå fruktansvärt mycke för mig, vi har mindre kontakt nu än förr men det spelar ingen roll alls för du kommer alltid ha lika stor plats i mitt hjärta då som nu! Känns verkligen såå bra att veta att jag kan höra av mig till dig och det lär jag säkert göra men just nu vill jag inte prata med någon, har som isolerat mig och ja får inte fram några ord alls överhuvudtaget, men det lär nog släppa och då behöver jag dig! Tack för att du finns!!! Pyss

http://www.gelizz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards