This is who i am.

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Kärlek å rädsla.

Av Angelika - 1 maj 2011 01:20

Onsdag till Torsdag sov Vincent borta för första gången hos sin farmor. Första natten utan sin mamma å pappa. Allt gick bra, å de visste jah att de skulle göra. De va nog värre för mej än för Vincent haha. Men de gick bra ändå, trots att samtalsämnet från min sida va min älskade son såklart. De va i allafall skönt å hämta hem han på Torsdagen, som jah hade sakna han! <3


Planerna inför Valborgsfirandet va fortfarande luddig.. vi hade inte riktigt bestämt oss va vi skulle göra. I Fredags satt jah å kika på True blood på datorn, Vincent va grinig för han va hungrig så Johan höll på å fixa käk till han.. jah ropa åt han att han fick komma å vinka om han ville hjälp, eftersom jah lyssna via hörlurarna så lär jah inte höra han om han ropa. Precis i nått tyst läge i serien ropa han att jah skulle komma.. jah pausade å gick mot köket. När jah va i hallen knacka de på dörren, min tanke va: ahh de är svärmor som kommer förbi. När dörren öppnades fick jah verklien en överraskning.. där i dörren stod min mamma!! Jah halvskrek väl lite där eftersom min son som satt i gåstolen nedanför mej börja tokgrina. Åhh snacka om att jah blev glad!! Min mamma, min älskade mamma!! Så underbart! De gå verklien inte å beskriva lyckan! <3 Hon bestämde sej tydligen i påskas att hon skulle komma ner. Å eftersom jah ska in å operera mej på Måndag så ska hon va barnvakt. Johan ska följa med mej till sjukhuset. Huua jah gruva mej verklien för operation! Jobbigast kom å bli å säga hejdå till Vincent. Jah ha opererat mej några gånger förut å aldrig tyckt att de känns såhär jobbigt när dom ska söva mej. Jah är verklien livrädd att jah inte ska vakna upp igen! Tro de bero på min älskade son, jah är rädd att jah inte ska få se han igen. USCH!!! Därför ha jah dragit på operation så länge.. skulle ha behövt gjort bort de här för länge sen. Men nu är de snart Måndag.

Å sen ha jah cirkeln på kvällen.. tro inte de bli av. Terry Evans på Tisdag, storseans i Kramfors.. få se hur pass pigg man är.


Ikväll ha vi grillat sen for vi in till stan, kika på majbrasa, drack en kopp kaffe, träffa lite folk å åt en kaka. Sen skjutsa vi Johan till Långsele. Egenklien skulle jah hämta han men han skulle få skjuts hem. Tänkte väl bara skriva klart sen traska till sängen. Såå gonatt på er gott folk. Blev ett sent inlägg men va gör de? :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards