This is who i am.

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Angelika - 7 mars 2011 15:30

Just nu känner jah mej verklien ensamast i hela världen.. även fast jah ändå vet att jah är inte de. Finns dom som ha de så mycke värre! Å ibland fundera jah alldeles för mycke. Skulle va bra om man kunde ta itu med de man fundera å kanske reda ut de iställe för å tänka en massa å dra egna slutsater. Men just i de här fallet känns de som ingen mening. Men ändå bli jah jättelessen! Känns som man inte räknas.. men som sagt de är väl mina egna slutsatser. Ibland önska jah man kunde skriva rätt ut va de är man vill ha sagt.. men jah vill gärna inte göra de för en del grejer är faktiskt lite privat.. å va jah väljer å skriva i min blogg är min ensak. En del vill va mer öppen medans andra som jah inte vill skriva ut hela ens privatliv eller va man nu ska säga. En annan grej som gör mej nere för tillfället är att jah sakna min mamma, pappa, syskon å syskonbarn. Pappa kommer jah få träffa på Vindelälvsdraget men mamma kommer va i Vilhelmina å passa mina syskonbarn. Resten då!? Jah är världens sämsta syster å moster/faster som aldrig hör av mej!

Over and out..

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards