This is who i am.

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Angelika - 11 augusti 2010 13:23

Så mycke folk som läser min blogg.. de är kul! Skriv gärna en rad innan ni drar vidare.


Idag äre mycke bättre! Jah slipper kryckorna så de är bra skit! Å idag blire inte lika mycke röjj, de som stå på schemat idag är å få bort alla grejer.. sen imorrn blire å städa. Jah är glad jah ha mitt älskade hjärta som hjälper mej eftersom jah inte kan böja mej ner. Ska bli sköööööönt när de är klart!


8 dagar kvar till BF.. ingen bebis än! Jah ont i mina knän, de är nog både min viktuppgång iomed graviditeten å all vätska som gör de. Mina ben är grotesk! Å magen ha fått sej mer bristningar.. tur jah inte bryr mej så förbannat mycke, jah är inte den som gillar å strutta omkring i bikini å visa mej lättklädd för allmänheten ändå. Jah ha fått mer halsbränna nu på slutet också.. speciellt när jah ligger på rygg på natten då kan jah vakna av en sur uppstötning huuuua. De hjälper faktiskt å lägga sej på sidan då.

Nu ska jah fortsätta se på tv. Ajöööken!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards