This is who i am.

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Angelika - 26 april 2010 20:46

Gokvällens! Måndagen börja nalka mot sitt slut.. tack för de, tyck inte om Måndagar. For ner på förskolan som vanligt imorse.. när jah kom dit fråga dom om jah inte hade lust å gå till kl.15 istället för 14.. å visst kunde jah de! Så idag ha jah jobba iställe för haft praktik. Ha fått ihop 14,5 timme den här månaden.. haha visst de låt lite skrattretande.. men jah är glad för de få timmar jah få jobba.


Jah va inställd på ha min praktik idag så jah skulle ta bussen hem för å sen ta bilen ner till sjukgymnasten som jah hade tid hos kl.15:30 men eftersom jah hoppa in å jobba gick jah direkt från förskolan till sjukgymnasten så jah skulle alltså va tvungen till å gå hem! De kändes inte så kul med tanke på min rygg, å eftersom jah skulle få prova TENS- apparaten idag så kändes de inte så lockande å sen gå hem. Men som tur va så behövde jah bara vänta drygt 30 min på bussen. Jah gick å köpte lite candy å sen satte jah mej å vänta.


Älsklingen ha vare barnvakt ikväll å jah ha agerat chaufför till Sara.. nu är jah en trött kvinna. Ska kila ner å hämta upp min matta från tvättmaskinen, mata hundar sen ska jah isäng! Å de mina vänner ska bli en skön upplevelse. Så nightie på er!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards