This is who i am.

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Angelika - 16 februari 2010 20:51

Ikväll ha jah inte gjort så mycke. Älsklingen min for iväg på jägarexamen.. jah matade hundarna å ha sutti här vid datorn mest hela kvällen. Nu är jah en trött kvinna.. mitt hjärta ha nyss komme hem. Skickade sms till han vid 8 å fråga om han kunde svänga förbi Shell å köpa en liten godisbit till mej.. men när han kom hem å kom in så slängde han fram 3 chokladbitar å en Festis.. Strawberry Grapefruit! Han hade inte sett mitt sms men han köpte de där i alla fall! Naaaw min älsklings man! Ha blivit så sugen på den Festisen å piggelin! Damn så gotti!


Så nu ska jah dricka lite Festis å äta lite choklad innan jah ska bege mej in i Isfolkets värld å sen kasta sängen i huvve!


Niiiightie på er folket!

Av Angelika - 16 februari 2010 15:16

Oh yeeas I am!   


Idag fortsatte jah min praktik, men på ett nytt ställe. Nu är jah på en förskola å trivs verklien jättebra redan efter första dagen. Jah ha både praktiserat å jobbat på en hel del olika förskolor förut, men ha aldrig vart med om liknande barn. Dom är så öppen, redan efter en halvtimme så kände jah mej verklien hemma med både barnen å personalen. Känns hur kul som helst! Så sen efter jah ha vart mammaledig kommer jah nog å läsa vidare till Förskollärare. Nu känns de ganska klart för mej vad jah vill jobba med. Åhh just nu äre nästan så jah längta till den dagen jah börja läsa!   

Sen kommer jah gå fram å tillbaka till förskolan.. så de bli en timmes promenad varje dag. Känns också toppenbra! Å för första gången på hur länge som helst så är jah verklien nöjd med min tillvaro!

It feels good!


Tänkte väl att de va mer jah skulle skriva om.. men just nu stå de helt stilla.. så jah tro jah avsluta här. Ajööken!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards