This is who i am.

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Njurunda..

Av Angelika - 30 januari 2010 17:05

Sitter just nu i Njurunda hos min älskade moster. Som vanligt så är jah väldigt duktig på vela.. å den här gången stod de mellan å åka hem till Sollefteå senare ikväll eller sova över här å åka hem imorrn. Ett samtal från min älskling där han tyckte bestämt att jah skulle sova över här å åka hem imorrn när de är ljust, å så blev de! Jah tycker inte om å köra medan de är mörkt.. speciellt själv! Å ingen cd-spelare i bilen ha vi.. så de bli liksom lite tråkigt. Då är de bättre å fara hem imorrn, då jah ha sovit å så. Hade jah åkt hem ikväll hade jah bleve tvungen å sova en stund.. hade aldrig palla å köra hem nonstop. Dessutom är min mosters karl å hämta pizza så jah hade nog inte åkt hem förrns vid 7-8 nån gång. Då blir de rätt sent innan man är hemma. Fördelen hade väl vart att man vakna i sin egen säng. Men här kanske man få sova i vattensängen istället..   Sköööönt!


Första veckan på praktiken är nu avklarad! Kommer ha 2 veckors praktik.. sen få vi se hur de bli. Om de kan bli nån anställning eller om jah kommer söka annan praktikplats. Måste hursomhelst börja visa mer, ta lite mer ansvar å visa mer framfötter. Sen få vi väl se! Men bli de ingen anställning så kommer inte jah gråta över de. Jah ha vart sjukskriven nästan 1 år.. gått hemma å inte gjort så mycke. Nu för första gången på länge så är jah ute å "jobba" å träffa folk. Hur mycke framsteg är inte de då!? Å de kommer jah leva på länge, så mitt mål är inte å få en anställning. De är å ha fått komma ut, fått visa för mej själv att jah klara av å jobba.


Mitt liv är verklien så bra som de kan bli! Dessutom kommer 2010 kommer bli mitt livs bästa år!


Ha en trevlig helg! För de tänker jah ha! Farväääääl!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards