This is who i am.

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Halloween å gallej!

Av Angelika - 31 oktober 2009 18:48

Volymen nästan på max ;P Å pimplar vin.. dock ha jah "bara" på mitt 2a glas.. Skrattande Å fler kom de å bli. Inväntar Catta å Henke å lite fler människor. Få väl se hur många vi bli. Men de spela ingen roll om de int kom nå många.. kul kom vi nog å ha i allafall! Idag ha vi träna hundarna.. älsklingen va barnvakt. Yahto fick stå över idag då han inte kan låta bli sitt sår. Thurisaz jobba på tokbra! Han är verklien duktig. Vi provade juh Oden i led förra gången å de gick verklien tokbra.. så nu satte vi fram han ända från början. Å hans matte är djupt imponerad! De är himla kul å se när ens egen hund gå så bra i spannet! Han är 14 månader å är redan lovande som ledarhund, så fokuserad å verklien driver på. Haha bara å se hur bra han springer när de är löptikar med ;P


Näe nu ska jah fortsätta med mitt vindrickande. Ajööken på er!

 
 
Sara

Sara

1 november 2009 16:58

Tja tjejen hoppas det e bra med dig hihi.... Nu när det e så härligt väder på kvällarna kanske vi ska börja med promenaderna eller?:) kramkram

http://www.sachasis.blogspot.com

 
EmmaN

EmmaN

1 november 2009 19:11

Hur var din gårdag då?? Själv låg jag och lyssnade på en hund som ylade halva natten. Ja det ska bli jätte skönt att få större och det ska bli jätte skönt att komma hem igen. känns som om det var flera år sedan jag var hemma :(. Skolan och livet går bra men har en sån längtan hem till alla man känner och så. fast det har också sina nackdelar. sen jag har flyttat hit har jag haft så många rykten om mig att jag börja undra om folk har väldrigt tråkigt. folk som inte ens känner mig har sagt saker som jag inte gjort. men men hur är det med dig då? hur går de med de vi pratade om sist jag var hemma ?? Kram kram

http://NordlanderEmma.blogg.se

 
Ingen bild

Micke (från Övik)

2 november 2009 19:57

Hej...

Jag trodde Giccas vin-karriär var över för längesen, då jag minns en historia du berättade då du hade druckit lite för mycket och fått avsmak för vin, men det kan ju hända mycket på ca 10 år :)

Roligt att läsa det där med Oden, jag vet hur jäkla svårt det kan vara att träna hundar, men jag har inte provat det där tricket att ha sexy ladies för att motivera en hund... smart tänkt där ;)

Kram påre och grattis på födelsedagen i förskott!

 
Linda

Linda

3 november 2009 11:23

Hej, hur är det med dig då? :)

/L

http://difficult.blogg.se

 
Ingen bild

Mej själv..

3 november 2009 18:25

Svar te Micke: Haha nämen de va juh rödvin Micke! ;) Å de drick jah faktiskt inte än idag.. Aurora tro jah vinet het om jah inte minns helt fel. De smaka lite svartvinbär.

Haha men de är bara de att näre är löptikar med i spannet å man ha en hane i led kan de lätt hända att hanen vänder sej om för att sätta på löptiken. Å de är ingen hit! ;)

Tack tack mannen! Hoppas allt är bra med dej! Kram.

 
EmmaN

EmmaN

3 november 2009 22:38

Precis. Jag ville inte riktigt säga det rätt ut om du ni inte vill de. så pratade lite i gåtor :P

Skoj att du hade skoj iaf =P
vad händer det till helgen då??

Kram kram

http://NordlanderEmma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 15 februari 2019 00:51

Ett riktigt gnällinlägg!   Här bli de ett nattligt inlägg då Mr. Blund lyser med sin frånvaro och hostan from hell som gör att jag inte kan sova. Nu är de 2:a natten jag inte kan somna och de är så störande! När folk skriver/säger vabbruari vilke...

Av Angelika - 9 januari 2019 21:46

Lägg inte din energi på det du inte kan påverka.. stanna upp i nuet.. här och nu! Vad som kommer ske i framtiden är det ingen som vet. Det öppnas nya dörrar och gamla stängs. Det kan gå åt skogen men samtidigt kan de bli något bra. Allting sker av...

Av Angelika - 3 december 2018 22:30

Jag ha nu vart sjukskriven sen Februari/Mars.. snart börja den lida mot sitt slut. Blev fortsatt till början av Januari. Då ska vi ha ett avstämningsmöte å efter de bli de nog dags att återgå till arbete.. men dock på en låg nivå till en början. 25% ...

Av Angelika - 2 juli 2018 08:09

De är sommar, värmen kommer å går.. de är nu man ska njuta av att alla är lediga å få vara tillsammans. Barnen är ledig från förskolan, J ha också sommarlov. De är mysigt å skönt å slippa alla måsten, kliva upp tidigt för å skjutsa ner barnen på förs...

Av Angelika - 13 juni 2018 08:20


Alltför många i samhället lider av psykisk ohälsa. Stress, ångest, utmattning you name it. Har man brytit ett ben syns de, men på insidan kan ingen se när man lider av psykisk ohälsa. Man känner den, lever med den dagligen. Den sätter sina spår.. har...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Ovido - Quiz & Flashcards