This is who i am.

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Angelika - 17 september 2009 20:07

Första inlägget då.. har kika runt lite på olika bloggar å fastnade nog mest för den här. Blev så less då min gamla blogg strula lite titt som tätt.

Ids inte lösenordskydda hela min blogg, äre någe som jah ha på hjärtat som jah inte vill dela med mej med alla så kommer dom inläggen å lösenordskyddas, som jah just insåg att man kunde göra.


Annars då? Sitter hemma hos mamma å pappa i Ankarsund. Å de är såååå underbart å va uppe! Idag ha vi vare in te Storuman.. hälsat på mina kusiner, fika å sutte å surra.

Imorrn ska vi upp te Granås, hjälpa mammsen å elda i röken medan pappsen å älsklingen ska stycka. Brorsan kommer upp imorrn med, å kanske hans sambo å barna. Hoppas på att dom följer med så man få träffa dom :)


Nae nu blire facebook en sväng.. git juh kolla till min farm å mina firrar ;P Ajööken på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bloggar å läsa

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

...


Skapa flashcards